Kontakte
Har du spørgsmål? Kontakt os gerne! Vores kundeserviceteam hjælper dig med enhver forespørgsel.
Vi forsøger at besvare alle e-mails inden for 24 timer på hverdage
Forsendelse & returnering
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Brug dette link for at returnere varer fra din ordre.
Vi har 14 dages returret, hvilket betyder, at du har 14 dage efter modtagelse af din vare til at anmode om en returnering.
For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i dens originale emballage.
Kan jeg bytte en vare til en anden størrelse eller farve gratis?
Absolut! Du kan registrere din ordre som en returnering på din konto og angive under returneringsprocessen, at du gerne vil bytte varen til en anden farve eller størrelse.
At bytte varer kan især være fordelagtigt, hvis du har købt en vare med rabat. Du kan gratis bytte varerne til en anden størrelse eller farve uden at skulle genbestille produktet, selvom rabatten ikke længere er aktiv.
Brug dette link til at returnere varer fra din ordre .
Hvad er leveringstiden for min ordre?
Holland
Ordrer fra Holland vil blive afsendt samme dag, hvis du bestiller før kl. 16.00. Under normale omstændigheder vil du modtage din ordre dagen efter.
EU-ordrer
Internationale ordrer inden for EU vil blive leveret inden for 2-3 hverdage.
Internationale ordrer
Internationale ordrer uden for EU vil blive leveret inden for 5-7 hverdage.
Sender du til hele verden?
I øjeblikket sender vi kun til alle lande i Europa, USA og Canada.
Hvilken pakkeservice bruger YO-GAYA til at sende pakkerne
Vi bruger DPD, UPS og DHL, afhængigt af leveringsadressen.
Skal jeg betale told eller importafgifter?
Hvis du afgiver en ordre uden for EU, kan der pålægges told. Der er ingen toldafgifter, hvis din forsendelsesadresse er inden for EU.
ordrer
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med sporingsoplysninger fra transportøren.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: iDEAL, Kreditkort, Klarna Pay Later, Bancontact og SOFORT.
Hvornår modtager jeg en bekræftelses-e-mail for min ordre?
Når du har afgivet en ordre, vil du om kort tid modtage en bekræftelsesmail, hvis ikke, så tjek venligst din junk-/spam-mappe. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse på mail, bedes du kontakte os.
Min betaling mislykkedes. Hvad skal jeg gøre?
Fik du meddelelsen 'Betaling mislykkedes', efter du har gennemgået betalingsproceduren?
Bemærk venligst, at Klarna kun er tilgængelig i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, Schweiz, Frankrig, Italien, Polen, Spanien, Portugal, Storbritannien, Ungarn, Tjekkiet, Slovakiet, USA og Australien.
Der er et par løsninger på eventuelle andre betalingsproblemer: slet dine cookies og cachedata, brug en anden browser eller brug en anden betalingsmetode. Hvis dette ikke løser problemet, bedes du kontakte os.
Hvis du har brugt et kreditkort, der ikke var knyttet til din leveringsadresse, vil det bestilte automatisk blive annulleret for at forebygge svindel. Afhængigt af din betalingsmetode modtager du købsbeløbet indenfor 1 dag.
Kan jeg annullere/ændre min ordre?
Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre alt for at imødekomme din anmodning. Men når en ordre er afgivet, kan vi ikke garantere, at købet kan ændres .
Hvad gør jeg, når der mangler en vare i min ordre?
Mangler du en vare fra din ordre, eller hvis du har modtaget en forkert vare, bedes du straks kontakte os med følgende information:
- Ordrenummer
- Manglende vare(r)
Vores supportteam vil undersøge sagen og løse problemet for dig så hurtigt som muligt.
produkter
Hvilken størrelse skal jeg bruge?
Du kan finde størrelsestabellerne for hvert produkt på produktsiden. Hvis du er i tvivl om størrelsen, anbefaler vi at bestille en størrelse større.
Hvordan finder jeg ud af, hvornår en vare er genopfyldt?
Vi beklager, at den vare, du er interesseret i, er udsolgt. Varer og størrelser genopbygges med jævne mellemrum.
Du kan efterlade din e-mail på produktsiden for den vare, der er udsolgt. Så snart produktet er på lager igen, vil du modtage en e-mail notifikation.
Varen jeg modtog er beskadiget. Hvad skal jeg gøre?
Vi beklager, at den vare, du har købt, er beskadiget. Du kan kontakte os, og vi vil give dig en løsning hurtigst muligt. Send venligst ikke beskadigede varer tilbage til os uden først at kontakte os.